2012. szeptember 23., vasárnap

Torta - eszterházy .. csokipudinggal.

Bevásárlókosár:
Tésztához :
8 tojásfehérje
10 dkg liszt
25 dkg darált dió
25 dkg cukor
Krémhez:
1 csomag vaníliás pudingpor
fél liter tej
15 dkg darált dió
5 dkg cukor
Tetejére:
1 tojásfehérje
20 dkg porcukor
Csokimáz :
5 dkg étcsoki.. ez kb két kanál kakaópor
1 teáskanál étolaj

A tojásfehérjéket kemény habbá verem, hozzákeverem a lisztet, diót, cukrot.A masszát négy részletben sütőm ki a tepsi hátoldalán....sütőpapiron

Ez azért jó, mert a papiron kenem szét a maszát, és csak rá kell tenni a forró tepsi hátára, majd visszatenni sülni a tepsin a következő adagot.






Töltelék : az a verzió nem jó, hogy a kész pudinghoz keverem hozzá a 15 deka darált diót, mert az életbe nem lessz újra puding állagú....azaz " szilárd . A pudingporhoz keverem a cukrot és a diót.... ezt öntöm föl a tejjel majd készre főzöm....

mivel nem volt itthon vaniliás pudingpor...csak grizes... maradt a csokipuding megoldásként....

Ezért lett " sötét a töltelékem a vulágos barna helyett ))


A fehér hab:

Villával felverem a tojásfehérjét, miközben hozzáadagolom a porcukrot..... írja  a " nagykönyv....
Robottal vertem fel keményre a tojásfehérjét..majd hozzákanalaztam a porcukrot....szóval csak így értem el, hogy kemény , kenhető állagot kapjak

Két kanál kakaórort kevertem össze két kiskanál olajjal .....hosszában végighúztam kanálról a felmert folyékony kakaóport, majd fogpiszkálóval "meghúzgáltam a vonalakat..... mivel már-már megkötött a csokicsik, a pálcika végét visszamártogattam a csokimázba, és így másik csokicsikot tudtam húzni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése